Zarówno urologia, jak i andrologia są dziedzinami, które pozwalają zadbać o układ moczowo-płciowy, satysfakcję z życia seksualnego, płodność i ogólne zdrowie jakkolwiek z nimi związane. Urolog pomoże wyleczyć wszelkie infekcje układu moczowego, natomiast androlog rozwiąże problemy związane z niskim libido, potencją oraz bólem podczas stosunków płciowych. Zajmujemy się nie tylko aspektami zdrowotno-leczniczymi, ale również problemami estetycznymi związanymi z narządami płciowymi.

Szeroki zakres oferowanych zabiegów i konsultacji

Specjaliści z dziedzin urologii oraz andrologii pracujący w klinice wykonują między innymi operacje wodniaków jąder, usuwanie grudek perlistych czy operacje stulejek. Można zwrócić się do nich z każdym problemem lub wątpliwością. Z radością dzielą się wiedzą z Pacjentami nawet w zakresie pozornie drobnych spraw. Po przeprowadzeniu dokładnego wywiadu z Pacjentem na temat martwiących go dolegliwości przejdą do koniecznych badań, a na koniec zaproponują stosowne leczenie lub rozwiązanie problemu.

Kiedy należy zgłosić się do urologa?

Urolog zajmuje się głównie leczeniem schorzeń związanych z układem moczowym. Należy zgłosić się do niego, jeśli zaobserwuje się problemy z oddawaniem lub nietrzymaniem moczu, ból podczas oddawania go czy ciągłe parcie na pęcherz. Również swędzenie i pieczenie oraz krew w moczu powinny zwrócić szczególną uwagę Pacjenta i skłonić go do natychmiastowej wizyty u Urologa.

Kiedy udać się do androloga?

Do androloga należy wybrać się, jeśli obserwuje się trudności w spłodzeniu potomstwa lub podejmowaniu czynności seksualnych. Brak satysfakcji ze stosunków, przedwczesny lub opóźniony wytrysk są powodami do wizyty u specjalisty. Również mężczyźni borykający się z bólem, obrzękami i stanami zapalnymi w obrębie narządów płciowych, znajdą pomoc u androloga. Na konsultację warto wybrać się również wtedy, gdy obserwujemy pierwsze objawy andropauzy.

Indywidualne podejście i pełna dyskrecja

Lekarze pracujący w Klinice OT.CO zachowują pełną dyskrecję dotyczącą przeprowadzanych czynności i dbają o komfort każdego Pacjenta. Z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie pytania związane z każdą dolegliwością, która towarzyszy mężczyznom i kobietom podczas codziennych czynności. Zależy nam na tym, aby wszystko, co ważne omawiać bez niepotrzebnego wstydu i skrępowania. Zachęcamy do umawiania wizyt i konsultowania wszystkich swoich problemów związanych z układem moczowym lub płciowym.