fizjoterapeuta warszawa

Któż z nas nie lubi masaży? Chyba ciężko jest znaleźć taką osobę. Każde ciało zmęczone po całym dniu pracy fizycznej albo zastane po całym dniu pracy w pozycji siedzącej potrzebuje odrobiny czułości.

Umiejętnie wykonywany masaż, oprócz tego, że sprawia wiele przyjemności i pozwala skutecznie się zrelaksować, stanowi także jedną z najstarszych metod terapeutycznych. Jest on pierwszym, odruchowym wręcz sposobem łagodzenia bólu, obrzęków czy wzmożonego napięcia mięśniowego.

Przygotuj się na jeden z najprzyjemniejszych zabiegów, jaki może Cię spotkać w naszej Klinice, ot co!

Wymasujemy dla przyjemności

Z przyjemnością zdejmiemy z Twojego ciała całe uczucie ciężkości i zmęczenia, które zebrało się po ciężkim tygodniu pracy. W końcu przecież zasługujesz na chwilę błogiego relaksu, ot co!

Wykonamy specjalistyczny masaż wybranej przez Ciebie części ciała, który ukoi nerwy i stres. Udowodniono bowiem, że masaż, oprócz pozytywnego wpływu na ciało, pozytywnie oddziałuje także na naszą psychikę. Wpadnij do nas, jeśli chcesz się o tym przekonać na własnej skórze, ot co!

Wymasujemy dla zdrowia

Obolałe nogi, ból stawów, obrzęki limfatyczne, wzmożone napięcie mięśniowe, przykurcze, niewydolność krążenia, rehabilitacja w łysieniu plackowatym, rehabilitacja po zabiegu liposukcji, po zabiegach ręki, rehabilitacja twarzy po zabiegach czy rehabilitacja po urazie – to wszystko zadania dla fizjoterapeuty!

Z przyjemnością pomożemy Ci złagodzić objawy choroby i poprawić komfort życia, a także szybciej dojść do formy po niektórych zabiegach, a tym samym dopełnić je, aby ich efekty były doskonalsze. Uważnie wysłuchamy Twojego problemu i dobierzemy taką formę masażu, która będzie dla Ciebie najodpowiedniejsza, ot co!

Wymasujemy dla poprawy wyglądu

O tym, że dobry masaż może przynosić efekty podobne do efektów zabiegu liftingu, wiedzą nieliczni. Chcesz poprawić wygląd skóry swojej twarzy w sposób jak najbardziej bezpieczny i jak najmniej wymagający? Zabieg Face Fitness to coś dla Ciebie. Masaże są także wskazane dla osób po zabiegach liposukcji. Przekonaj się, jak łatwo można połączyć przyjemne z pożytecznym, ot co!

Kompleksowe podejście do problemu

Masaże to dobry sposób na poprawę komfortu życia przy różnych dolegliwościach, takich jak bóle stawów czy przykurcze. Ale oprócz skupiania się na objawach warto też przyjrzeć się ich przyczynie, która być może tkwi… w diecie. Często to niedobory różnych witamin czy składników mineralnych albo też niewłaściwie zbilansowana dieta wpływają na to, że borykamy się z różnymi dolegliwościami, które tylko chwilowo łagodzone są przez działania fizjoterapeuty.

Dlatego też, oprócz wizyt poświęcanych masażom ciała, polecamy konsultacje z naszym dietetykiem, który po uważnym wysłuchaniu Twojego problemu spróbuje udzielić Ci wskazówek co do zmiany sposobu odżywiania, a nawet może ułożyć specjalnie dla Ciebie, indywidualną, dostosowaną pod Twoje potrzeby żywieniowe dietę. Przecież warto dać sobie szansę na dodatkową pomoc, ot co!

Przyjdź i przekonaj się, że fizjoterapia w Warszawie w Klinice OT.CO to jest to!