endoskopowe zmniejszenie żołądka overstitch

Otyłość i choroby nią spowodowane nie muszą Cię już dłużej męczyć! Zdaj się na chirurgię bariatryczną i daj nam szansę na wyleczenie Cię z kłopotów ze zdrowiem oraz wykonywaniem codziennych obowiązków. Jako zespół chirurgów i doświadczonych specjalistów sprawimy, że poczujesz się nie tylko lżejszy o kilka kilogramów, ale też na nowo będziesz mógł cieszyć się życiem, ot co!

Zastanawiasz się, dlaczego domowe sposoby na redukcję zbędnych kilogramów wcale nie poprawiają Twojego wyglądu, a otyłość nadal jest Twoim zmartwieniem? Niestety otyłość jest chorobą cywilizacyjną, która stanowi największe wyzwanie dla współczesnej medycyny.

Na jej obecność może składać się niewłaściwa dieta – nieregularne, zbyt częste posiłki czy nieumiejętnie dobierane składniki żywieniowe. Powodem tego problemu może być także ograniczenie aktywności fizycznej lub uwarunkowania genetyczne. Na szczęście dzięki propozycji w Klinice OT.CO nie musisz już dłużej się męczyć i ograniczać. Stworzyliśmy profesjonalną i kompleksową ofertę chirurgii bariatrycznej, ot co!

Zmniejszenie żołądka kluczem do zdrowia i smukłej sylwetki

Zastanawiasz się, jak skutecznie wyleczyć otyłość i wiele problemów z niej wynikających? Kiedy tradycyjne diety i sport nie pomagają w zredukowaniu nadmiernych kilogramów, a Ty skorzystałeś już z konsultacji z wieloma lekarzami, najlepszym rozwiązaniem będzie operacja zmniejszenia żołądka. Chirurgia bariatryczna, którą oferujemy w Klinice OT.CO, tworzona jest przez zespół lekarzy, dietetyka i psychologa. Dzięki temu Pacjent zyskuje kompleksowe wsparcie w utracie zbędnych kilogramów.

W trakcie konsultacji dobierzemy najbardziej odpowiednią metodę zmniejszenia żołądka. Przeanalizujemy wyniki badań, choroby towarzyszące i wywiad lekarski. Na tej podstawie możemy wykonać jedną z metod zmniejszania żołądka, do których zalicza się m.in.:

• regulowaną opaskę żołądkową,
  • rękawową resekcję żołądka,
  • wyłączenie żołądka,
  • balonik żołądkowy,
  • endoskopową plastykę żołądka.

Problemy z wysokim BMI (w niektórych przypadkach powyżej 30 i 40) wymagają szybkiej i kompleksowej pomocy, którą zapewniamy poprzez dostęp do doświadczonych lekarzy. Zamiast więc zmagać się dalej z problemem otyłości, udaj się do naszej Kliniki, w której dobierzemy najlepszą metodę leczenia.

Skuteczna pomoc w leczeniu otyłości

Zespół profesjonalistów w naszej Klinice OT.CO tworzą doświadczeni chirurdzy, psychologowie i dietetycy, którzy do każdego Pacjenta podchodzą indywidualnie. W trakcie konsultacji przeprowadzamy dokładny wywiad medyczny, analizujemy wyniki badań i dobieramy najlepszą technikę zmniejszenia żołądka. Zastosowana metoda bariatryczna zależy od chorób towarzyszących i wielu indywidualnych uwarunkowań.

Doskonale wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo i zadowolenie z efektów Pacjentów. Dlatego też nasi Pacjenci mogą liczyć na pełne wsparcie lekarzy z różnych dziedzin. Dołożymy wszelkich starań, abyś zaufał nam w kwestii Twojego zdrowia i cieszył się upragnionymi rezultatami leczenia, ot co!

Przyjdź i przekonaj się, że chirurgia bariatryczna w Klinice OT.CO to jest to!

Bariatria - pytania i odpowiedzi

Od jakiego BMI jest możliwa operacja bariatryczna?

Operacje bariatryczne, znane również jako operacje odchudzające, są zazwyczaj rozważane dla osób z indeksem masy ciała (BMI) 40 lub wyższym, co wskazuje na otyłość olbrzymią. Mogą być również rozważane dla osób z BMI 35-39,9, które mają poważne współistniejące problemy zdrowotne związane z otyłością, takie jak cukrzyca typu 2, nadciśnienie, choroby serca, zaburzenia snu, i inne. Kryteria kwalifikacyjne mogą się różnić w zależności od wytycznych krajowych i indywidualnej oceny lekarza.

Co to jest leczenie bariatryczne?

Leczenie bariatryczne, znane również jako chirurgia odchudzająca, to procedury medyczne wykonywane na układzie pokarmowym, mające na celu znaczącą utratę wagi u osób z otyłością. Obejmuje różne typy operacji, takie jak: bypass żołądka, sleeve gastrectomy (operacja zmniejszenia żołądka), i inne.

Jakie są ryzyka i możliwe powikłania operacji bariatrycznej?

Ryzyko obejmuje infekcje, krwawienie, niedobory witamin i minerałów, a także możliwe długoterminowe powikłania, takie jak zespół dumpingowy, problemy z jelitami, i refluks.

Jakie są wymagania przedoperacyjne?

Pacjenci muszą przejść przez kompleksową ocenę, w tym konsultacje z dietetykiem, psychologiem oraz wykonanie badań medycznych. Wymagana jest zmiana stylu życia, w tym dieta i aktywność fizyczna, oraz zobowiązanie do długoterminowej opieki pooperacyjnej.

Czy operacja bariatryczna gwarantuje trwałą utratę wagi?

Chociaż operacja bariatryczna jest skutecznym narzędziem do utraty wagi, wymaga stałej zmiany stylu życia, w tym zdrowej diety i aktywności fizycznej, aby utrzymać długoterminowe rezultaty.