rumien na twarzy pakiet zabiegow

Zaczerwieniona fragmentami skóra może oznaczać pojawienie się rumienia, który jest jednym z najczęściej diagnozowanych objawów dermatologicznych. Obecność rumienia nigdy nie jest przypadkowa. Może świadczyć o alergii, infekcji oraz o stanie zapalnym w obrębie skóry.

Rumień to zaczerwienienie na skórze, które charakteryzuje się widocznymi brzegami odznaczającymi się od pozostałego obszaru skóry. Rumień może przyjmować nieregularne kształty, o różnych rozmiarach. Istnieje również wiele rodzajów rumieni, które powodowane są przez inne czynniki.

Rumień powstaje w wyniku rozszerzenia cienkich naczyń krwionośnych i napływu do nich krwi. Naczynia te umiejscowione są w powierzchownych warstwach skóry, dlatego rumień przyjmuje czerwonawe i widoczne kolory. W przypadku stanów zapalnych, infekcji, urazów oraz ran skóry rumień jest objawem przekrwienia. Może również świadczyć o poważnych chorobach.

Ponadto rumień może powstawać w wyniku oparzeń słonecznych lub po radioterapii oraz w przypadku reakcji alergicznych. Objawy, rozmiary oraz przebieg rumienia uzależniony jest od przyczyny, która go wywołała.

W walce z powstałymi zaczerwienieniami ogromną rolę ma odpowiednia diagnoza oraz wyeliminowanie przyczyn. Jeśli takie działania nie przyniosą rezultatu, rumień może zostać usunięty z wykorzystaniem nowoczesnych zabiegów medycyny estetycznej. Podczas takich zabiegów, pobudza się skórę do regeneracji, zamyka naczynka krwionośne, przez co się zmniejszają a z czasem znikają oraz usuwa przebarwienia przywracając równomierny koloryt skóry.

Jak pozbyć się rumienia?

Nie zawsze walka z przyczynami rumienia pozwala go wyeliminować – a wtedy pojawiają się dyskomfort i kompleksy. Rozwiązaniem jest leczenie rumienia w Warszawie – oferujemy laseroterapię, która pozwala pozbyć się uciążliwej, nieestetycznej zmiany. Zapraszamy na konsultacje z doświadczonym lekarzem dermatologiem, dobierzemy odpowiednią metodę leczenia i przywrócimy Ci piękny, równy koloryt cery.

Zapewniamy kompleksowe leczenie rumienia, zajmujemy się nie tylko laserowym usuwaniem przebarwień i zamykaniem naczynek, ale też oferujemy cały pakiet zabiegów. My zaplanujemy regenerację Twojej skóry, a Tobie pozostanie czekać na efekty.

Usuwanie rumienia w Warszawie to szereg zabiegów: dogłębne nawilżanie, pH formula zapewniająca gładkość, jędrność i regenerację, podciśnieniowy masaż ICOONE, laserowe usuwanie rumienia oraz rozświetlający zabieg Skin Brightening. Po całej serii rumień stanie się znacznie mniej widoczny, a Twoja cera będzie nawilżona, rozświetlona i gładka. Usuwanie rumienia daje jeszcze lepsze efekty, jeśli połączysz je z profesjonalną pielęgnacją w domu – dobieramy specjalnie przeznaczone do tego celu serum, żeby dopasować pielęgnację do Twojego typu skóry.

Polecane zabiegi