Regulamin sklepu internetowego Kliniki Osipowicz & Turkowski sp. z o.o.

Informacje wstępne

Operatorem Sklepu Internetowego https://klinikaotco.pl/sklep/ jest Klinika Osipowicz & Turkowski Sp z oo. Z siedzibą w Warszawie, ul. Bartycka 24 B/U1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 521-387-33-64 , Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000798762 (zwana dalej: „Klinika ”).
Sklep Internetowy służy do sprzedaży usług/towarów /produktów oraz działa pod adresem: https://klinikaotco.pl/sklep/, przy czym ,,Klinika’’ jest uprawniona do jednostronnej zmiany tego adresu, co nie stanowi zmiany niniejszego regulaminu.

Klientem Sklepu może być osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej zwana dalej Klientem. Uprawnienia określone w niniejszym regulaminie, takie jak prawo bezwarunkowego odstąpienia od umowy przysługują wyłącznie Klientom będących konsumentami w rozumieniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

Definicje:

  • Dni robocze – oznaczają dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • Realizacja zamówienia – termin, w którym ,,Klinika,, dostarczy Klientowi na adres poczty elektronicznej zakupione usługi/towary/produkty
  • usługi/towary/produkty – oferowane przez Klinikę usługi oraz kosmetyki
  • Opcje dodatkowe – usługi oznaczone na stronie Sklepu jako „WYBIERZ”, dające możliwość opłacenia z góry zamówienia, przekazywanego dalej do realizacji przez Klinikę Osipowicz & Turkowski Sp. z o.o.

Przyjmowanie i realizacja zamówień

Zamówienia składane za pośrednictwem Sklepu Internetowego przyjmowane są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z wyłączeniem ewentualnych zaplanowanych lub niezaplanowanych przerw w funkcjonowaniu systemu.
Składanie zamówień przez Internet jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

  • System operacyjny: Windows lub Linux (z konsolą graficzną) lub Mac OS
  • Procesor: 1 GHz
  • RAM: 1 GB pamięci RAM
  • Dysk twardy: 8,0 GB wolnego miejscaKarta graficzna: 256 MB pamięci obsługująca rozdzielczość 1024×768
  • Sterowanie: klawiatura, mysz
  • Łącze internetowe o przepustowości minimalnej: download 512 kbit/s, upload 128 kbit/s
  • Przeglądarka internetowa z obsługą Java Script: IE (min. wersja 7) lub Google Chrome (min. wersja 13) lub Mozilla Firefox (min. wersja 10).
  • Do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.

Klient, składając zamówienie, składa wiążącą ofertę umowy z Kliniką, którą Klinika niezwłocznie przyjmie do realizacji.
Przyjęcie zamówienia jest potwierdzane przez wysłanie na adres e-mail Klienta, systemowej informacji w formie e-mail, o przyjęciu zamówienia. Klinika ma prawo zwrócić się do Klienta z prośbą o potwierdzenie zamówienia.
Treści opublikowane w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert. Tym samym złożenie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę, natomiast przyjęcie zamówienia przez Klinikę stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Kliniki, Klinika może odstąpić od umowy sprzedaży.

W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać:
– wskazania rodzaju i ilości zamawianych usług/towarów/produktów,
– podania danych Klienta niezbędnych do realizacji zamówienia, w szczególności danych kontaktowych, w tym numeru telefonu i adresu e-mail,
– wybrania sposobu płatności spośród opcji dostępnych w Sklepie Internetowym,
Klient może dokonywać zmiany w zamówieniu lub je anulować nie później niż w kolejnym dniu po złożeniu zamówienia, z tym jednak zastrzeżeniem, iż nastąpi to do godz. 10:00.
Wszelkie zmiany możliwe są przez kontakt telefoniczny z recepcją kliniki lub drogą e-mail.
Zamówienia są realizowane w kolejności ich składania.

Klinika uprawniona jest do zablokowania możliwości kolejnych zakupu usług/towarów/produktów przez Klienta, jeżeli uzna jego działanie w ramach Sklepu Internetowego za naruszające powszechnie obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich, dobra osobiste osób trzecich, zasady współżycia społecznego lub postanowienia niniejszego regulaminu. O zamiarze zablokowania możliwości zakupu przez Klienta, Klient zostanie powiadomiony poprzez adres poczty elektronicznej, który został podany w Sklepie Internetowym Kliniki.

Ceny i rachunki

Ceny za usługi/towary/produkty podane w Sklepie Internetowym podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT wg aktualnie obowiązującej stawki – 8%. lub 23 % ewentualnie są cenami nie zawierającymi stawki VAT z uwagi na ustawowe zwolnienie niektórych usług/towarów /produktów z VAT.
Ceny podane przy produkcie są cenami końcowymi, po jakich Klient może dokonać zamówienia zakupu w Klinice.

Klinika zastrzega sobie prawo do prowadzenia akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi w ich zakresie regulaminami.
Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług/towaru/produktów możliwych do zamówienia poprzez Sklep Internetowy, wycofania oferowanych usług/towarów /produktów oraz dodawania nowych.
Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiany jest zgodnie z obowiązującymi przepisami dokument potwierdzający sprzedaż towarów przez Klinikę.
Aby otrzymać fakturę VAT, Klient powinien poinformować o tym przy składaniu zamówienia a tym samym podać wraz z zamówieniem nr NIP.

Płatności

Sklep Internetowy Kliniki pozwala wybrać Klientowi jedną z poniższych form płatności za zamówiony towar:
Płatności internetowe obsługiwane przez firmę Tpay

Doręczenie usługi/produktu/towaru

Zamówienie złożone przez Sklep Internetowy Kliniki dostarczane są w formie pliku .pdf na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub w formie przesyłki pocztowej/kurierskiej.

Reklamacje i zwroty zakupionych biletów lub usług

Reklamacje dotyczące usług/towarów/produktów sprzedanych Klientowi przez Klinikę rozpatrywane są przez Klinikę w terminie 30 dni.
Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podawania przyczyny. Prawo odstąpienia przysługuje Klientowi najpóźniej w przeddzień wykonania usługi, którą Klient zakupił. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku wykorzystania zakupionych usług/towarów/produktów.
Termin do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od momentu wysłania usług/towarów/produktów na adres poczty elektronicznej Klienta lub nadania przesyłki pocztowej/kurierskiej.
Do zachowania ww. terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem oświadczenia o odstąpieniu w formie pisemnej.
Klinika, w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia otrzymania oświadczenia od Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
Klinika dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient będący konsumentem chyba, że wyraźnie zgodzi się on na inny sposób zwrotu, który nie będzie się wiązał dla niego z żadnymi kosztami.

Przetwarzanie danych osobowych

Administratorem danych osobowych Klienta przetwarzanych w ramach Sklepu Internetowego jest Klinika Osipowicz & Turkowskia sp. z o.o.
W celu prawidłowej realizacji zamówienia przez sklep Kliniki, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych, w szczególności takich jak: imię, nazwisko, adres e-mail oraz telefon kontaktowy, adres zamieszkania.
Dane osobowe w zakresie objętym formularzem zamówienia są przetwarzane przez Klinikę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, lecz warunkuje zawarcie umowy sprzedaży usług/towarów/produktów oferowanych poprzez Sklep Internetowy. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do żądania ich poprawiania lub ich usunięcia.

Postanowienia końcowe

Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest między Klientem a klinika Osipowicz & Turkowski sp. z o.o.
Klinika nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
Klinika nie ponosi wobec Klienta lub innych podmiotów jakiejkolwiek odpowiedzialności za jakikolwiek brak możliwości korzystania ze Sklepu Internetowego, a w szczególności za przerwy powstałe z przyczyn technicznych (awaria, konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc.) lub innych okoliczności.
Kontakt z Kliniką w sprawach związanych z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego i jego ofertą, jest możliwy pod adresem e-mail: [email protected] lub pod numerami telefonu: 22 690 03 33, + 48 535 386 208.
Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszystkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Klinikę, nie krótszym niż 7 dni od dnia zamieszczenia informacji o zmianie Regulaminu na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: https://klinikaotco.pl . Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.